Parafia Świętego Wacława, Korkowa 27, tel. (22) 812 63 05

Aktualności

Rekolekcje Treffen 2010 - Szósty dzień rekolekcji

21-07-2010

Dzisiaj mieliśmy kolejną wycieczkę, podczas której w krótkim czasie odwiedziliśmy 3 państwa: Austrię, Słowenię i Włochy. Trasa była dla niektórych dość trudna, ale w pełni zrekompensowana przez wspaniałe widoki. Ponownie w plenerze...czytaj więcej ...

Rekolekcje Treffen 2010 - Piąty dzień rekolekcji

20-07-2010

Piątego dnia naszych rekolekcji zgłębialiśmy znaczenie słowa "Eucharystia". Elementem, który będzie nam towarzyszył do końca rekolekcji jest skrzynia, w której w dniu dzisiejszym znajdowała się woda oraz biała szata. Symbol obmycia...czytaj więcej ...

Rekolekcje Treffen 2010 - Czwarty dzień rekolekcji

19-07-2010

Dziś wyjazd do Salzburga oddalonego od nas o 140 km. Mamy możliwość podróży naszym "kosmicznym" autokarem, zwiedzania miasta, podziwiania przecudnych gór, korzystania z kąpieli i spędzania cudownego czasu. Dzisiejszy dzień, którego...czytaj więcej ...

Rekolekcje Treffen 2010 - Trzeci dzień rekolekcji

18-07-2010

Bóg zatroskany o człowieka czuwa nad jego wyborami, zaprasza... choć ciągle pozostawia człowiekowi wolna wolę - decyzja zawsze należy do człowieka. W Dzień Pański tj. niedzielę udaliśmy się do kościoła parafialnego. Spotkaliśmy się tam z wielką...czytaj więcej ...

Rekolekcje Treffen 2010 - Drugi dzień rekolekcji

17-07-2010

Dzisiejszy dzień rozpoczął się pobudką o godz. 7.30 następnie o godz. 8.00 spotkaliśmy się na wspólnej modlitwie, rozważeniu Słowa Bożego i wprowadzeniu w charakter dzisiejszego dnia, którego myślą przewodnią jest hasło "Bóg mnie szuka"....czytaj więcej ...

© 2008-2015 Parafia świętego Wacława  *  design & integration Maciej Banasiuk  *  powered by TYPO3