Parafia Świętego Wacława, Korkowa 27, tel. (22) 812 63 05

Aktualności

Cisna-Lwów 2011 - SPOTKANIE "POWYJAZDOWE"

01-10-2011

Dziś (sobota, 1 października) o godz. 16. Zaczynamy Mszą św. w kościele św. Wacława. Potem część nieoficjalna w sali parafialnej. Zapraszamy uczestników z rodzinami. Do zobaczenia!czytaj więcej ...

Cisna-Lwów 2011 - Powrót z Lwowa (aktualizacja)

30-07-2011

Dzień rozpoczęliśmy sprawnym pakowaniem autokaru i Mszą św. Po śniadaniu wyruszyliśmy na cmentarz Łyczakowski, gdzie znajdują się groby Orląt Lwowskich. Po krótkim zwiedzaniu wyruszyliśmy w kierunku granicy. Odprawa była w miarę sprawna. Nasza...czytaj więcej ...

Cisna-Lwów 2011 - Wycieczka poza Lwów

28-07-2011

Tak jak zapowiadaliśmy we wczorajszej relacji, nasz nowy dzień we Lwowie rozpoczęliśmy pobudką o godz. 7 oraz Mszą św., a następnie śniadaniem. Potem sprawnie wyruszyliśmy na "objazdówkę" z naszym nowym przewodnikiem, panem Jankiem. W...czytaj więcej ...

Cisna-Lwów 2011 - Wyjazd na Ukrainę i zwiedzanie Lwowa

27-07-2011

Drodzy rodzice i nasi bliscy. Pozdrawiamy Was z Lwowa, z tutejszego seminarium. Dzień rozpoczęliśmy bardzo wcześnie, bo pobudką o godz. 6. Po szybkim śniadaniu i sprawnym zapakowaniu się w autokar, wyruszyliśmy w kierunku przejścia granicznego w...czytaj więcej ...

Cisna-Lwów 2011 - Ósmy dzień rekolekcji

Ostatni dzień naszych rekolekcji. W życiu Ojca świętego Jana Pawła II ogromną rolę odegrała Matka Boża. I to Jej poświęciliśmy temat ostatniego dnia. Po śniadaniu wyruszyliśmy autokarem na wycieczkę z poznanym wcześniej panem Przewodnikiem....czytaj więcej ...

© 2008-2015 Parafia świętego Wacława  *  design & integration Maciej Banasiuk  *  powered by TYPO3