Parafia Świętego Wacława, Korkowa 27, tel. (22) 812 63 05

Aktualności

Rekolekcje Treffen 2010 - Uzupełniona galeria zdjęć

27-07-2010

Uzupełniliśmy galerię z dziewiątego dnia rekolekcji oraz zwiedzanie Wiednia. czytaj więcej ...

Rekolekcje Treffen 2010 - Powrót do domu

25-07-2010

Ostatnia medytacja, ostatnie wspólne śniadanie i ostatnia wspólna Eucharystia w kościele parafialnym w Treffen. Nadszedł dzień wyjazdu. Po drodze jeszcze odwiedziliśmy Wiedeń. Zdjęcia z Wiednia zamieścimy w późniejszym terminie. Galeria zdjęć ...czytaj więcej ...

Rekolekcje Treffen 2010 - Dziewiąty dzień rekolekcji

24-07-2010

Poranek na Kanzelhohe uraczył nas pięknym widokiem. Obudziliśmy się ponad chmurami, które delikatnie przesuwały się w dole. "Pokarm życiodajny" - to temat dzisiejszego dnia. Chcemy dziś zapragnąć Jezusa w Komunii św. Aby tego bliżej...czytaj więcej ...

Rekolekcje Treffen 2010 - Ósmy dzień rekolekcji

23-07-2010

Dzień rozpoczął się bardzo wcześnie, bo pobudką o 5:45. Wszystko z powodu głównej atrakcji dnia czyli wyjazdu do Wenecji. Szybkie śniadanko i zbiórka w autokarze - to nam już wychodzi bardzo sprawnie. Poranną medytację mieliśmy w trakcie podróży, w...czytaj więcej ...

Rekolekcje Treffen 2010 - Siódmy dzień rekolekcji

Dzisiaj rozważaliśmy przepiękną historię spotkania Jezusa z Samarytanką (J 4, 1-26). "Słowo prawdy" to temat przewodni dzisiejszego dnia.  W ramach wycieczki pojechaliśmy zobaczyć wodospady na Tscheppaschlucht. Trasa obfitowała...czytaj więcej ...

© 2008-2015 Parafia świętego Wacława  *  design & integration Maciej Banasiuk  *  powered by TYPO3